♡Welcome♡

Direktlänk till inlägg 13 juli 2012

Fredagen den 13:e

Av Sanna - 13 juli 2012 22:17

 

Hayy mina fina läsare!

Idag är det Fredagen den 13!

Och jah har varit med Elise! :D

Vi gorde en jätte bra koja!, en koja som alldrig rasade!

Efter en stund när vi var i kojan så började det blåsa och spöregna jätte mycket!

 

Och vet ni vad?,Den klarade till och med det! :D

Så här såg det ut inne i kojan:

         

Jag barah älskade inredningen,Stjärnorna i taket och ååhh!

Och vi var i den hela dan!,Seriöst vi var iden hela dan!

Sen på kvällen så frågade vi Nina om vi fick ha kvar den men då sa hon:

Nej det får ni inte!, Bara om ni flyttar den under taket får ni ha kvar den tills imorgon!

Och jah barah:

Hur sjuton kan man flytta på en koja? ._.

Men jag och Elise var alltså tvugna att riva ner hela kojan och bygga en nya under TAK! :(

När vi var klara med den så såg den jätte ful ut!

Den var fyrkantig,Mörk,Lite och Trångare!!

Hatar den jätte mycket :(

Och det håller Elise med om!

Så här ser den ut!:

Och det var våran o-tur ._.  


Jag har tänkt att ha Hiss och Diss på blöggen! ;P

Tänkte börja imorgon tror jah ;)

Vad sägs om det? <3

Bye! <3

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sanna - 8 september 2012 11:07

Förlåt att jag inte har bloggat på några månader.. Men jag har inte haft så mycket tid :( Ska försöka blogga mera ok! Jag gör ett inlägg senare!   ...

Av Sanna - 4 augusti 2012 23:22

Längtar jätte mycket till Skarasommar land i morgon! Vi kommer sitta i bilen i två timmar till skara! Så jag kommer inte blogga i typ tre dagar typ. Jag har med mig en kamera så att jag kanske kan ta kort och videor till bloggen!   Blev ett...

Av Sanna - 1 augusti 2012 21:19

YAY! <3<3 Jag ska börja i Bliss Dance Vecka 36! Längtar skit mycket!! <3 Och det har jätte bra musik! Fast alla har inte kommit ut en..   Jag går på Bliss Dance från 12-14 år och då dansar man Street Dance! En dans som är lite...

Av Sanna - 28 juli 2012 15:01

Haii! Idag kommer att bli en super rolig dag! :D Om en halvtimma ska vi åka till en disco bowling i göteborg! Jag tror att jag har varit där en gång innan. Ja,ja men vi ska iallafall åka buss dit! :D Efter bowlingen ska vi kolla på bio! V...

Av Sanna - 27 juli 2012 22:51


Grattis på Föddelsedagen Minna!♥ Det var jätte kul på hennes födelsedags fest! Fast det som var det tråkiga var att hon hade bjudit 12st och det kom bara 3st... Men det var iallafall jätte kul ändå! I början på kalaset så blev det e...

Översätt

Presentation


Hej, Jag är en 11årig tjej som gillar att dansa,blogga och vara med vänner.
Jag fyller år den 28 september ♥

Fråga mig ⤵

2 besvarade frågor

Mp3☺

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27 28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

BlissDance

Gillar du att Dansa som jag?

Då är detta en DansSkola för dig! ;)

 

 

Free Lines Arrow

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards