♡Welcome♡

Alla inlägg under maj 2012

Av Sanna - 31 maj 2012 20:51

Igår så var jag och shoppade kläder som jag behövde och övrigt.

Mitt favorit plagg som jag köppte där var Jeans Shorts, vitt linne, vita legins och blåa klackskor.

Sen så köppte jag till skol avslutningen, och det var en blå klänning som ska vara till de blåa klackarna :)

Och jag köppte bikini, tröja och ett till linne :)

         (Klicka på bilden för att få storskärm)

Av Sanna - 29 maj 2012 19:17

Katy Perry verkar alltid vara glad och hennes liv verkar så roligt och enkelt.

Hon har en bra karriär, en avunsvärt fantasifull garderob och en rolig kändisman vid sin sida.

Men livet har inte alltid varit en dans på rosor för katy.

- Jag hade ingen riktig barndom, säger stjärnan till Vanity fair.

Hon berättar att den enda bok hennes mamma läste för henne var bibeln.

Hon fick bara lyssna på kristen musik och fick en sträng uppfrostan av sina präst-familj.


Fler mindre perfekta saker om katys liv:


✓ Hon har berättat att hon har mycket problem med sin hy.

Hon är allstå inte riktigt så perfekt som hon ser ut på skivomslag och i tidningar.

✓ Katy har berättat att hon mådde dåligt innan hon slog igenom som artist.

✓ Det kan vara jobbigt att vara gift med en kändis.

När hennes man, Russell brand, la upp en osmickrande bild av henne på Twitter så spreds den snabbt.








Tidigare månad - Senare månad

Översätt

Presentation


Hej, Jag är en 11årig tjej som gillar att dansa,blogga och vara med vänner.
Jag fyller år den 28 september ♥

Fråga mig ⤵

2 besvarade frågor

Mp3☺

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

BlissDance

Gillar du att Dansa som jag?

Då är detta en DansSkola för dig! ;)

 

 

Free Lines Arrow

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards